[دست های نجات] وبلاگ رسمی دانیال وهابلی

نوشته هایی که نوشته شدند.

[دست های نجات] وبلاگ رسمی دانیال وهابلی

نوشته هایی که نوشته شدند.

هرکس تفکراتی دارد، برخی در ذهنشان و برخی بر روی کاغذ. من نه کاغذ دارم نه ذهنی! من این وبلاگ را دارم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

ای کاش احساسی وجود نداشت!

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۲ ق.ظ

به تازگی سریالی شروع کردم تحت عنوان "دکستر" سریالی که شخصیت اصلی اش توانایی درک هیچ احساسی را ندارد! او نه غم می خورد، نه شاد می شود، نه تحریک می شود و نه عاشق! شاید تجربه کردن احساسات یکی از بهترین ویژگی های زندگی باشد ولی بعضی وقت ها که احساسات به آدم ضربه می زدند آرزو می کنم مانند دکستر باشم! هیچ احساسی را درک نکنم و فقط به تظاهر بپردازم. گاهی وقت ها این چنین بودن بد و گاهی وقت ها خیلی خوب است برای همین ترجیح می دادم یک کلید برای احساسات وجود داشت تا هر وقت احساسات اذیتم می کردند کلید رو بزنم و از دست همشون راحت بشم!

اینجوری دنیا خیلی جای بهتری بود و احساسات به هیچ وجه زندگی آدم رو خراب نمی کردن!


dexter

  • دانیال وهابلی

نظرات  (۲)

هــا گفتم یَک تحولی در اسمم بدن، آدرسم نذارم بیبینم می شناسی یا نه.:-"

یه فلسفه ای در وصف این مضمون هست؛ قضیه اش اینه که انسان در مواجهه با حوادث و اتفاقات مختلف زندگی، همیشه دلش می خواد یه کلید تو دستش باشه که به هر دری بخوره و بازش کنه. به این شکل، خیلی راحت مشکلا رو دور بزنه و البته، از مشکلا فرار کنه! این در و کلید، جفتش تو دست خود ماست و نباید متوسل به راه های دیگه باشیم. انسان اشرف مخلوقاته؛ خداوند وقتی تو دنیا قرارش داده، قدرت رویارویی با هر مشکل، با هر ویژگی و شرایط رو بهش داده. همون جور که احساسات یه جاهایی زندگی آدمو خراب می کنن، حس زندگی رو هم به آدم حالی می کنن. وگرنه تو الان هیچ حسی نداشتی... سراسر یک منطق واحد داشتی و قطعاً نویسنده هم نمی شدی!

نمدونم گرفتی یا نه. فلسفه یکم پیچیده س.:-p
پاسخ:
شناختم.P:
آره، گرفتم قضیه رو، اینی که می گی هم کاملاً درست بدون احساسات همه ی انسان ها کلاً یه چیزه دیگه بودن ولی اون چیز دیگه درد کمتری می کشه:)
سلام دانیال؛منم کم کم میگم که باید شروع کنم به یه سریالی یا 3 سریالی از جمله بریکینگ بد و واکینگ دد و دکستر واقعا سریال های با مصرف و بزرگی هستند

game of thrones هم یه کنار که زندگی امه یه پاره از زندگی من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی