[دست های نجات] وبلاگ رسمی دانیال وهابلی

نوشته هایی که نوشته شدند.

[دست های نجات] وبلاگ رسمی دانیال وهابلی

نوشته هایی که نوشته شدند.

هرکس تفکراتی دارد، برخی در ذهنشان و برخی بر روی کاغذ. من نه کاغذ دارم نه ذهنی! من این وبلاگ را دارم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

چکار می کنم؟

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۳ ب.ظ
تاس


این روز ها حس می کنم در گردش دیوانه وار زندگی، سرم بی کلاه مانده. دیگر نمی دانم چکار می کنم، گه گاهی برای خودم تصمیمی می گیرم و یا برنامه ای می چینم اما بنظر می آید آنها هم از قبل توسط اطرفیانم در نظر گرفته شده اند. نمی دانم مشکل از بیکاری است یا از بی عرضگی من! نمی دانم چه شده اما گویی همه مشغول بازی کردند، همه تاس می ریزند و مهره ها را حرکت می دهند اما من تنها بیننده ای شدم که با این که بازی را بلدم، با بی علاقگی درش شرکت نمی کنم و حرکت دادن مهره هایم را به دست بقیه می سپارم.

شاید تنها این گونه می اندیشم و در اصل بازیکن بدی هستم و بقیه با بهتر بازی کردن به من زور می گویند و تاس هایم را می خورند. ترجیح می دم این فرضیه غلط باشد و حداقل بازی کن بدی نباشم، چون در این صورت امیدی برای به دست گرفتن بازی وجود دارد.


  • دانیال وهابلی

نظرات  (۲)

اصن دپ بودن بهت نمیاد! بابا این چیزا چیه سر صبحی یاد چک برگشتی هام افتادم؟تازه بچمم داره رو گاز میسوزه ! عجبا ! 
تو زندگی از این چیزا پیش میاد دنی ! ولی اصن به تو نمیاد اینطوری ازش بکشی بیرون.زندگی برای خودته،مال خودت! هرکی هم بهت غیر این گفته،روایت شده کشتنش حلاله!

ارادتمند : همون کسی که همیشه ارادتمنده :) !
  • نرگس تیزمغز
  • سلام...

    دنی، واقعاً نمی‌دونم چی بگم، ولی به نظرم تو کسی نیستی که از این حرفای خعلی افسرده و دپ بزنی :دی منم یه مدت این جوری بودم، فک می کردم همه ی زندگیم دست مردمه، اختیار خودمم ندارم حتی! ولی به نظرم یه مدت این جوریه، بعداً دوباره درست می شه :دی

    زیاد رو کارای ملت حساس بشی، نتیجه این می‌شه. باو بی خیال ملت :دی زندگی خودتو بکن:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی